Den vakreste gave jeg noengang har fått…

Da var det 1.juledag og dagen derpå og akkurat nå er vi hos Mamma og har spist sen frokost med henne. Fordi hun er alene og hun skal ikke være det i julen, verken til frokost, lunsj eller middag. Da er det ekstra godt at vi bor noen hundre meter unna bare. I går på julaften var vi hos Daniel, Martine og Amelia, det var kjempekoselig og de hadde pyntet det så fint og laget så mye god mat.Jeg er så utrolig stolt av dem og hvor flinke de er. Lille Amelia var ikke helt fornøyd på første del av kvelden, men hun ble etterhvert i go’humør. Og vi fikk verdens fineste, vakreste, flotteste julegave av dem. Et stort bilde av lille snuppa, altså hvor vakkert er ikke det. Dette er det vakreste gave jeg noengang har fått ihvertfall. Ellers så er jeg veldig fornøyd med alle julegavene jeg fikk, mye nyttig, mye jeg hadde ønsket meg og noen fellesgaver til oss. Jeg er fortsatt spent hver eneste julaften og jeg tror ikke at det går over med det første. Pakker er gøy, og jeg vil helst holde på de lenge før jeg åpner for jeg vil liksom ikke at det skal ta slutt. Nå gruer jeg meg allerede til jeg kanskje ikke skal feire jul med dem neste år. Har aldri opplevd en julaften uten Daniel. . Mest av alt er jeg veldig glad for at vi hadde en så koselig kveld, alle ble fornøyde og alle koste seg. Når vi hadde kjørt mamma hjem, så stoppet vi innom kirkegården. Det er så utrolig vakkert der på slike dager som i går, og det er veldig fint å se alle lysene som er tent for de som ikke lenger er her.Håper dere får en fin 1.juledag og koser dere masse.
hello-christmas-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg