Den viktigste livsoppgaven vi har fått

God påskemorgen 🐣

Det er skjærtorsdag og solen skinner fra skyfri himmel, temperaturen er allerede bra og dette ser ut til å bli en veldig fin dag. I dag skal egg gjemmes, rebuser løses og i enden av en litt krevende oppgave ligger det en fin overraskelse. Den gleden i øynene til barna når påskeeggene blir funnet er gull verdt, da er påsken offisielt åpnet for i år. Daniel og Martine fikk sitt egg i går, og det er så godt å glede andre sånn, det gjør meg glad i hjerte mitt.

 

Jeg tror den viktigste livsoppgaven vi alle har fått, er å bli det beste av oss selv – uansett hvor vanskelig livet kan være //Kong Harald

 

Våknet i dag med en klump i halsen av savn etter mine, og slike høytider gjør det jo litt ekstra sårbart og ikke kunne ha det som vanlig. Men trøster meg med at dette er nå, senere blir alt bra. Rune er i gang med beising av verandaen og det blir så utrolig fint. Gleder meg til å vise dere senere i dag hvordan det ble. Håper dere finner på noe morsomt å gjøre i påsken og jeg ønsker dere alle EN RIKTIG GOD PÅSKE 🐣❤🐣

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg koser meg uansett jeg, finner alltid på noe som jeg liker å gjøre. Gjør ikke SÅ annerledes ting i år uansett jeg 🙂 Kos deg med Rune 🙂 klem

    2. Påsken blir litt annerledes for mange i år ja.. men noe kan man heldigvis hygge seg med og deilig med finvær.. God påske til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg