Dere er best…

Etter at jeg jeg skrev dagens første innlegg så har jeg fått en del tilbakemeldinger som er akkurat slik jeg vil tenke ang den saken. Og jammen meg skal jeg skjerpe meg, det er så mye annet i verden som er SÅ mye verre enn å skulle vise seg på stranda liksom. Der har jeg en jobb jeg må gjøre, for jeg syns selv det er tåpelig egentlig.

Noen ganger så trenger jeg bare et puff i riktig retning for å tenke klokt, og det hjelper så mye å få meldinger fra dere, takk så mye for det.❤ Jeg vet at det er bare teit av meg å tenke slik, og noen ganger er det veldig greit å få slikt ned på “papir”. Når jeg leser det selv så ser jeg det ekstra godt, men likevel er det ikke lett å legge bort fakta.

Dere er bare verdens beste støttespillere, og det setter jeg så pris på. Dette er bare noen av kommentarer og meldinger som har tikket inn. Og jeg vil dere skal vite at jeg klarer meg fint, jeg lider ikke på noen måte, jeg bare savner stranddagene 🏄‍♀️👙

Ønsker dere en fin kveld 😘

Klem fra meg til dere

-Lene-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg