Dersom jeg kunne gi deg kun en ting her i livet (..)

For 26 år siden opplevde jeg det største et menneske kan oppleve og denne dagen er en dag jeg aldri vil glemme, livet forandret seg for alltid. Jeg fikk nemlig deg inn i livet mitt. Fra den dagen og frem til nå har du og jeg vært bestevenner, du og jeg har aldri kranglet eller hatt dårlige dager sammen. Jeg er så utrolig stolt av den du er og jeg er så glad for at akkurat du er min sønn.

 

Du har oppnådd mye i livet og en en fantastisk pappa selv nå. Lille Amelia er så heldig som har deg til sin pappa, hun kunne ikke fått et bedre forbilde enn deg. Det er rørende å se deg med din datter og du har gitt meg det fineste, vakreste barnebarnet og jeg er så utrolig lykkelig for å kunne oppleve dette. Livet mitt er komplett og du er grunnlaget for det. Du har gitt meg så mange gode stunder og jeg gleder meg til flere.

 

Dersom jeg kunne gi deg kun en ting her i livet, så ville jeg gitt deg muligheten til å se deg selv gjennom mine øyne.
Bare da, kunne du sett hvor spesiell du virkelig er for meg. Jeg er så utrolig glad i deg

 

Denne dagen blir den første og forhåpentligvis den aller siste jeg må oppleve uten å kunne gi deg en god klem. Det river i mammahjertet mitt, spesielt på denne dagen. Men luftklem og slengkyss ble det og jeg er så glad for at du satte pris på at jeg kom til deg med frokost i dag. Jeg ville overraske deg og ikke si fra at jeg kom, men jeg kom akkurat i det du hadde spist frokost.

 

Det er jo bare sånn det kan gå innimellom, men heldigvis så spiser du lunsj også, så da er ihvertfall lunsjen klar til deg. Det var en hyggelig start på dagen for meg å være sammen med dere og jeg føler meg ALLTID velkommen. Håper dagen din blir helt fantastisk og at du blir litt skjemt bort, fordi du fortjener det ❤

GRATULERER MED 26 ÅRS DAGEN DIN DANIEL❤🎈

glam-queen-font

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg