Det betyr mer enn du aner.

«Noen ting betyr mer enn andre i hverdagslivet og for meg så har det alltid vært de små tingene jeg setter høyest, som for eksempel at jeg får høre at jeg blir satt pris på. En blomsterkvist fra barna, et godt ord fra en venninne, eller en klapp på skuldra av kjæreste’n for noe jeg gjør eller har gjort»Det å merke at jeg blir satt pris på, at noen mener jeg gjør en god jobb uansett hva det skulle være. Kaker, luking i hagen, maling av en vegg, middagen som blir servert, et blogg innlegg, ja hva som helst. Det betyr mer enn du aner.

Det gir en utrolig god følelse å føle at man mestrer og at det synes for andre, og det å få en positiv tilbakemelding er noe alle fortjener. Jeg vet hvordan det får meg til å føle, så jeg følger bare ordtaket som alltid har stått mitt hjerte nær.

Vær mot andre som du vil andre skal være mot deg

Ha en fin start på ny uke

Klem fra Lene 🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg