Det betyr så mye når det noen tenker blir sagt.

Å slite med motivasjonen til å gjøre ting hender oss alle innimellom, om det er vaskedag, jobb, trening, sosiale medier eller hva som helst. Det er nok ingen som får til alt hele tiden hver dag så det er helt normalt. Men det er skikkelig slitsomt og spesielt i tiden vi er nå som begrenser oss fra mye. Jeg må innrømme at jeg den siste tiden har slitt litt med motivasjonen til skrivingen på bloggen. Ikke fordi jeg ikke har lyst til å skrive for det har jeg, men med innhold.

 

Det betyr så mye når det noen tenker blir sagt. Det gjør meg så glad. Takk ❤

 

Ofte så kan man lage innhold ved å finne på noe eller så kan man så klart finne på noe for å skape innhold. Det jeg bruker å gjøre nå for å få motivasjonen opp igjen er at jeg legger den fra meg og legger vekk presset jeg påfører meg selv til å utføre. Da kommer det alltids en ide frem eller noe dukker opp noe som jeg har lyst til å skrive om. Ikke minst gir det meg skikkelig motivasjon når det dukker opp meldinger som dette på dm.

Klem fra

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg