Det ble en kjip og uventet beskjed å få!

Ja så ble det jammen meg null innlegg fra meg i går, jeg skulle jo ikke gjøre det igjen. Men dagene flyr og det er mye som må gjøres hjemme. Jeg er jo veldig glad i å ha hendene fulle hver dag, men ikke på ting som dette. Nå er kjelleren snart tom for alt og rivningsarbeidet begynner i morgen. Vi har satt bort alt og lar forsikringsselskapet fikse  både riving og oppbygging, det er ikke noe vi er lystne på å gjøre selv.

 

Vi var nesten helt sikre på at endel av veggene kunne reddes, men neida. I går var takstmann på plass og det ble en kjip og uventet beskjed å få at HELE kjelleren må rives. Men dette er ikke noe vi får gjort noe med, så da får vi bare ta det som det kommer. Da slipper ihvertfall vi å bruke all vår tid på å jobbe der nede, det ble vi jo ferdige med for 4-5 år siden. Men på den positive siden så blir det helt nytt da, det er jo litt fint når det er ferdig.

 

“Hvis du bruker livet på å engste deg for stormen, får du aldri anledning til å nyte solskinnet. Ekte ro er ikke fravær av storm. Ekte ro er å finne fred midt i stormen”

 

Liten tue kan velte stort lass, det er vi et bevis på. Så mye skader skjedd og vi hadde bare 10 cm med vann. Men, vi har fått ryddet i skuffer og skap, nå blir det ihvertfall orden i alt. Og denne gangen skal jeg tenke meg om før jeg setter ting ned dit, for man har jo ingen garanti om at dette aldri kommer til å skje igjen. Kan bare krysse fingrene for at det aldri gjør det.

 

Jeg gleder meg skikkelig til en helt vanlig hverdag kommer, da vi ikke behøver å tenke på verken det ene eller det andre i kategorien nedturer. I dag mistet vi strømmen noen timer også da container levering gikk litt galt og de dro med seg strømledningen til flere husstander. Men det ble fikset opp i fort, så det var enda godt. Når det ikke er verre ting enn dette som skjer i livet vårt, så er livet ganske så bra.

 

Håper dere har det fint, det har vi også tross alt.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg