Det ble helt krise, så det må jeg fikse….

I dag har jammen meg dagen flydd fra meg, og jeg er skikkelig treg med innlegg. Men bedre sent enn aldri, og rart hvordan stress jeg kjenner på meg når jeg ikke har fått skrevet hele dagen. I dag har jeg organistert og overført alle bildene mine fra telefonen, så nå er det litt rart med telefon med ingen bilder på. Så da må jeg knipse litt fremover. Noen må jeg føre tilbake, for det ble helt krise uten bilder av Amelia. Det MÅ jeg fikse nå, må bare ha dem på telefonen.. alle sammen.❤

Jeg har fått gjort ferdig noen gaver i dag, det er godt. Jeg skulle egentlig bake, men så langt har jeg ikke kommet ennå. Kvelden er ennå ung da, så kanskje jeg får en bakeånd over meg snart, kjenner den er på vei. Nå nærmer det seg jul med stormskritt og innen onsdag neste uke skal jeg være ferdig med det lille jeg har igjen. Mamma og jeg skal dra en tur til Porsgrunn til uka. Da får jeg nok gjort endel og det blir koselig.

I natt sov jeg i 9 timer og 45 minutter og ble faktisk litt sjokkert når jeg våknet, det er jo helt utrolig å sove så lenge. Men man kan si det slik at jeg har vært uthvilt i dag da. Har til og med fått kosekvota mi med lille snuppa i dag. I morgen kveld skal vi på lutefisk til søs, jeg har aldri likt det, men gleder meg til å smake på den perfekte lutefisken som min søster kaller det. Den siste jeg smakte på var gjennomsiktig og klarte ikke å ligge i ro på tallerkenen.

Håper dere har hatt en fin dag og krysser fingrene like mye som meg for hvit jul 🤞🤞🤞

Ha en fin kveld..
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har sovnet i 20-tida hver dag i det siste, og faktisk sovet til rundt 4-5 hver dag. Blitt en del timer. Jeg har trengt det, for formen har jo vært skikkelig dritt. Jeg fikk også veldig stressfølelse før, hvis jeg ikke fikk ut mine faste innlegg. Rart hvor “avhengig” man blir. Nå er det blitt en annen rytme, eller IKKE-rytme over bloggingen her. Jeg er ikke “liste-materiale” hvis jeg ikke skriver flere innlegg om dagen, men det er ikke så farlig lenger. Det er andre viktigere ting her i livet 🙂 Så glad du titter innom meg, alltid glad for besøk av deg. Og alltid glad for å komme innom her 🙂

      1. Da har du nok trengt den søvnen, håper virkelig at formen din snart kommer seg 😊 Jeg tror ikke jeg stresser pga lista, men vanen ved å skrive. Elsker det og er veldig rart de dagene jeg ikke får gjort det slik jeg gjør hver dag. Men som du sier, det finnes veldig mange ting som er viktigere i livet ❤ Ja, jeg må innom deg hver gang det kommer innlegg, og syns det er utrolig hyggelig at du blir glad for å komme innom meg også 😘 god bedring 🤞🤞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg