Det blir akkurat så koselig som du vil det skal være

Klokken har blitt syv og jeg har nå vært oppe i 1,5 time. Jeg våknet av at jeg hørte elektrikerne var i gang nede (trodde jeg), men tydeligvis var ingen det kl 05.20 på morgenen. «Skaden» var allerede skjedd og jeg var lys våken, så da var det bare å komme seg opp da. Så hva gjør jeg når jeg står opp så tidlig når jeg ikke må. Jeg tenner lys, jeg koker litt vann og drikker en solbærtoddy. Tar min daglige dose med c-vitamin og ser litt på youtube, netflix, dplay eller sumo.

 

Det blir akkurat så koselig som du vil det skal være. 

 

Så går jeg ned og setter på en vask, tar ut fra tørketrommelen og bretter litt klær. Selv om at jeg ofte kunne tenkt meg å både vasket og støvsugd, så venter jeg med det til Rune er oppe også. Litt hensyn tar jeg jo så klart. Så da går jeg heller på kontoret mitt, tenner lys her også og skriver litt, surfer litt og bare koser meg. Det er jo så godt å bare ta det helt rolig i disse morgentimene. Nå begynner det å lysne ute og dagen er i ferd med å settes igang rundt omkring. Ha en fin tirsdag og gjør den så bra som mulig.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg