Det blir ikke noe i kveld!

Noen ganger når jeg setter meg ned for å skrive så får jeg en sånn rar usikkerhet over meg. Når jeg ikke begynner å skrive det jeg skulle skrive med en gang så blir jeg sittende å tenke over ting som for eksempel: «har jeg skrevet det før? Har jeg snakket for mye om den tingen eller den tingen?» Så går tankene i stå og jernteppet kommer på plass.

 

Ikke det jernteppet som ikke lar meg skrive et eneste ord, men det som blokker mine tanker for om jeg har gjort det eller ei. Ja, jeg tror det finnes flere jerntepper. Så det enkleste er bare å begynne å skrive så kan jeg heller tenke og se over innholdet etterpå. Det er nok stor sannsynlighet at jeg nevner samme tingen flere ganger på forskjellige måter. Det skulle vel bare mangle når man skriver 2-3 innlegg hver dag året rundt.

 

Jeg brenner for mine venner, mitt forhold, min familie, oppussing, organisering (mye å lære), bloggen min og mitt hjem.  Altså min hverdag. Jeg tenkte en periode at jeg skulle prøve å la innholdet mitt være rundt et tema bare. Men fant fort ut at det er ikke meg, det passer meg dårlig. Jeg vil kunne skrive om akkurat det som faller meg inn hver dag, det er det jeg trives best med.

 

Rune har så lyst at jeg skal komme å se en serie med han nå, men altså jeg har ikke lyst å se serie i dag, så nå har jeg holdt på med dette innlegget i lang tid. Han vet at det kan ta tid innimellom, men kanskje ikke like lang til som jeg har brukt nå i kveld. Er ikke i grøsser- og science fiction humør nå tiiihiii. Men jeg får vel avslutte og komme meg inn i stua til han og bare få sagt at det blir ikke noe i kveld!

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg