Det blir så grått og trist….

I dag forsvinner jula fra heimen, det er både godt og litt kjipt. Kjipt fordi det har gått så utrolig fort, godt fordi hverdagen er i gang igjen. Nå lengter jeg ikke lenger etter snø, nå får bare tiden fortsette å gå fort, så våren kommer kjapt som fy. Julen vår har vært fin, stille og rolig. Akkurat slik vi ville ha den.Det blir så grått og trist her hjemme med en gang jula er borte, alle farger, lys og lukter forsvinner liksom på sekundet. Men sånn er det hver år, nå starter alle planer for 2020 og jeg må si jeg ser frem til det. Dette året skal bli mitt år på mange områder, endel av de vil dere ta del i og det gleder meg.

Ha en god start på 2020
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg