Det er alltid en positiv kraft!

Jeg har tatt med meg pc’en ut og her sitter jeg å venter på både Rune og sola. Ingen av dem har meldt sin ankomst enda, men jeg tenker de begge dukker opp snart. Jeg må si at det er faktisk litt kaldt foreløpig. Men jeg trekker ikke inn igjen, det sprekker opp snart og da blir det knall. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, ute skal jeg være uansett (stoler på yr). Jeg er ihvertfall ikke ute alene, omg så mye fuglesang det er rundt her, koselig.

 

Når jeg la meg i går så hadde jeg en god følelse inni meg for innlegget jeg skrev i går. Det er rart med det og forstå det den som kan, men det er godt å skrive ned tanker. Det hjelper faktisk og i dag våknet jeg med enda bedre følelse. Og ingenting er bedre enn det så jeg anbefaler dere som har dagen som kanskje ikke er like gode som andre å skrive ned tanker. Dere behøver ikke å gjøre som meg å dele det noen plass, men skriv det ned og kast arket etterpå feks. Uansett, det hjelper.

 

Når du ønsker noe av hele ditt hjerte, det er da du er nærmest verdens sjel. Det er alltid en positiv kraft!

 

I dag så skal vi fortsette på lista vår for denne uka, i går så ble vi tidlig ferdig med det som sto på lista. Rune var fornøyd med det og når jeg sa at vi kunne gjøre litt til så sa han at det var viktig å følge lista. Så da var det bare for meg å ta opp innlegget og redigere lista hehe. Så sa jeg til han at jeg var enig og ba han se på lista en gang til. Så da fikk vi luket i innkjørselen også. I dag så er det neste punkt og akkurat det gleder jeg meg til.

 

Nå har min kjære dukket opp iført arbeidsklær, det er noe med menn i “uniform”. Flinke arbeidsjernet mitt ❤ Jeg er så utrolig takknemlig for at vi jobber så godt sammen, da går alt så mye lettere. Men en ting vi ikke gjør sammen er å skru ikeamøbler, der har jeg mer tålmodighet enn han, så jeg tar på meg slike ting. Jeg tror ikke jeg er alene om å ha en mann som HATER å sette sammen møbler fra ikea.

 

Oioi nå sprekker det opp her!!

Ha en fin dag og ta vare på hverandre ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg