Det er bare fantasien som kan sette grenser

Ute blåser det liten storm og det er så godt å se at levende lys kan stå stille i vinduskarmen for det. Det kunne de nemlig ikke med de gamle vinduene, da hadde vi flaks hvis de ikke sluknet. Merker så stor forskjell på temperaturen inne også så det gjør meg glad. I dag så har vi fornyet noen gamle møbler og det ble så fint. Jeg liker når det bare trengs et par strøk maling så er det «gammelt» blitt nytt.Dette bordet har jeg hatt stående inne på soverommet lenge og jeg la det faktisk ut for salg i et øyeblikk fordi jeg ville ha et som var svart. Så slo tanken meg at jeg så klart bare kunne male det så ble det så godt som nytt og svart i samme slengen. Og det ble kjempefint. Med det samme malinga sto fremme så fornyet vi likeså godt en sittebenk. Til den har jeg bestilt stoff slik at vi kan sy om sitteputa på den.

 

 

Det er bare fantasien som kan sette grenser.

 

Men nå tror jeg jammen meg at jeg ikke har noe særlig mer å male og det kjenner jeg er HELT OK. Det har blitt mye av det i det siste, men må man så må man. Nede er gulv ferdig lagt i 3 rom og i morgen blir resten av varme i gulvet lagt. Så nå nærmer det seg virkelig ferdig og det skal bli så utrolig godt. Komme litt tilbake til normalen her i huset. Gleder meg også til å vise frem hvordan det blir når det er ferdig.Jeg kan ikke si at jeg er lei av oppussing, men jeg er litt lei av at det tar så mye av min tid. Enten med gjøremål eller tanker, planlegging og innredning. Jeg har jo både møblert og plassert ting flere gangen både i hodet og på ark. Kjekt å vite hva jeg har å gjøre når man endelig kan sette i gang med det. Jeg er i hvert fall glad for at jeg bestemte meg for gjenbruk av møbler jeg allerede hadde stående, da slapp jeg å kjøpe det nytt. Og for øyeblikket må alt oppbevares oppe også, så det er litt mye greier.

Nå skal jeg gå og se litt på tv før jeg skal legge meg, er så trøtt. Håper at dere har en fin kveld🙏

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg