Det er for mye hat i omløp

Noen ganger så får mennesker lyst til å skrike høyt, innimellom fordi man er frustrert, andre ganger fordi man bare er glad. Det har seg nemlig sånn at man får det bedre om man faktisk hyler ut. Det er ikke noe jeg driver med, men jeg har gjort det en gang eller to jeg også i mitt liv. Det er jo en måte å få ut frustrasjon på så hvorfor skriker man ikke mer, kanskje i en pute eller når man er alene en plass. Da hadde det kanskje blitt litt mindre krangling og slossing rundt i verden. Det er for mye dritt rundt omkring, det er for mye hat i omløp og det er for mye misunnelse. Skrik heller høyt for deg selv i stedet for å la frustrasjonen du sliter med gå ut over noen i din nærhet.

 

Når det kommer til det å hyle av glede så er det bare sånt som skjer, det kommer automatisk og er en hyggelig utblåsning. Fortsett med det, gledesrop kaller vi det og det er helt greit å gjøre sammen med andre mennesker.

 

Man leser om feider i alle former å farger og man ser hva som skjer på nett også. Hvor mye hat som spres og hvor mange mennesker som gir hatiske uttrykk verbalt eller skriftlig. En anbefaling til dere som gjør det er å gå dere en tur, ut i skogen for eksempel, skrik høyt og la dine hatefulle ord gå utover en bekk, en blomst, barken på et tre eller selve treet i stedet. De bryr seg sikkert ikke så mye, men du kan jo late som om at de gjør det hvis det gir deg noe. Kanskje det hjelper deg så du slipper å leite opp noen på sosiale medier når du trenger å få ut ord som ikke hører hjemme andre steder enn i nettopp skogen.

Å være snill med sine medmennesker, det er en god egenskap det og det heier jeg på!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Jeg vil også bare være snill 🙂 Noen sier det er bra å skrike ut :- ) Eller å slippe løs sinnet sitt…For å bli ferdig med det liksom. Andre sier også at det bare gjør en MER oppspilt og gira og at det kanskje ikke er så lurt. Men man får lyst innimellom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg