Det er godt å glemme corona’n et øyeblikk!

“Solen skinner i dag også, det er veldig bra slik at vi får gjort oss ferdig med alt ute før regnet kommer i morgen. Neste uke ser det heldigvis lovende ut med masse sol, og det liker vi veldig godt”

Nå som hele verandaen er ferdig klør det i fingrene etter å få beiset leveggene også. Jeg vil ha en helhet og det føles ikke som at det er det før de er beiset i samme farge. Så det ble vi enige om at vi også skal få gjort, det blir min jobb for jeg er litt mer tålmodig med pirk arbeid enn han. Og det skulle egentlig bare mangle også siden han har gjort alt til nå selv, jeg har kun tatt gulvet under langbordet og bordet.

Det er godt å glemme corona’n et øyeblikk og gjøre andre ting som gir glede. Håper dere koser dere også denne påsken. Nå skal jeg komme meg i gang med leveggen ute. Ønsker dere en fantastisk dag.

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Helt enig! Jeg er så lei corona og gleder meg til å komme over på andre siden, hva nå enn den byr på, men enn så lenge er vi her og gjør det beste utav situasjonen.

      Fortsatt god påske.

    2. Jeg tenker på mye annet en corona jeg. Har klart å bli så interessert i filming, og det fyller mye tanker. Men jeg er veldig bevisst på å FINNE andre ting å tenke på også da. For jeg føler meg PEPRET med corona fra alle kanter, så man må jobbe litt i mot innimellom 🙂 Heklet meg en gul kjole på et par dager også 😀 Kos deg på terrassen 🙂

      1. Ja man blir nettopp det, pepret. Så da er det helt ok og overse hele coronaen innimellom. Oiii så bra, da må jeg si du er god på hekling 😊 Takk, ha en fin kveld i fin gul kjole <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg