Det er ikke alt jeg snakker høyt om

Det å sette meg ned å skrive hva jeg tenker på, hva jeg føler og hva jeg mener om ting er ikke noe problem for meg. Jeg har gjort det bestandig og det er en del av min hverdag. Hver eneste dag er det mange som leser det og jeg finnes ikke flau over hva jeg deler eller tenker. Enkelte ting sitter litt lenger inne enn andre og det finnes mye jeg ikke nevner i det hele tatt. Det kan være vanskelig innimellom, men det er slik det er.

 

Når det kommer til det å skrive ned ting, så er det for meg en slags terapi. Jeg skriver hvis jeg er jeg i dårlig humør, godt humør, trist, glad, opplever noe artig eller leit. Hvis det ikke skjer noe som helst i livet mitt en dag så skriver jeg da også. Det har fått meg igjennom slitsomme dager, dager da alt føles håpløst. Men det har også gledet meg på dager da jeg ikke kan slutte å smile.

 

Det er ikke alt jeg snakker høyt om, og det er ikke alt jeg snakker med verken Rune eller venninner om. Det finnes ting jeg vil ha bare for meg selv og de tingene deler jeg ikke, men jeg skriver det ned likevel. Jeg har mange ganger vært skuffet og lei, men ikke vil snakke om det. (viktige ting tar jeg så klart opp med Rune, men hverdagslige ting hender det jeg holder for meg selv) Men det kan jo hende at jeg en dag tenker at det er greit å åpne min mappe på pc’en og ta ut et gullkorn eller to.

 

Er du glad, trist, lei eller noe, skriv det ned. Det hjelper 🌸

 

Ha en fin lørdag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

4 kommentarer
    1. Enig. Å formulere et issue en har skriftelig, hjelper en ofte til å se det hele i perspektiv. – En får en avstand som i allefall for mitt vedkommende ofte har vist seg å være gunstig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg