Det er ikke bare enkelt dette

Jeg er ikke veldig fan av å kjøpe gardiner, jeg misliker de første dagene når de er nye og kanskje ikke vil henge slik jeg ønsker. Det er nok helt normalt, men det er en slik ting jeg får helt ocd av. Og farge, hvilken farge skal jeg velge og ikke minst hva slags stoff.

 

Når jeg kjøpte mine forrige gardiner så var de så fine i fargen og passet perfekt til min gråe sofa, men når sola sto på så så de lilla ut i vindusåpningen. Hmm, jeg ville jo ikke ha lilla gardiner. Nå har jeg egentlig lyst til å kjøpe tette gardiner, men hvordan blir det tro. Det er ikke bare enkelt dette. Valgets kval spør du meg.

 

Jeg har fargen misty shadow, eller jeg har snart den fargen i stua. Den er allerede på kjøkkenet og nå skal den males på stua også (endelig). Jeg tror kanskje at litt brunaktig farge hadde vært fint, litt sånn som pleddene mine. Men det beste er kanskje å dra en tur i butikken å se på dem for så å kanskje låne med noen hjem, det er vel lov?

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg