Det er ikke så lett å få gjort alt på en gang

Det er første søndag i advent og jeg har absolutt INGENTING klart. Det tror jeg er aller første gang i mitt liv, men det er en god grunn til at jeg ikke har kommet igang. Eller jeg har fått hengt opp noen stjerner i vinduene, men adventslys osv er ikke oppe. Denne helgen prioriterer vi andre ting, så jeg får bare glemme at det er den dagen det er i dag og kjøre på med første advent en annen dag. Et lys skal jeg tenne på i kveld uansett og kan jo late som at det er et adventslys.

 

Det er ikke så lett å få gjort alt på en gang

 

Nå nærmer det seg nede i kjelleren og jeg HÅPER alt er helt ferdig innen neste helg, vi skal ihvertfall gjøre vårt aller beste for at det skal bli det. Snekker og elektriker har endel igjen og så kommer rørlegger og kobler til vannet. Men en ting er jeg glad for og det er at det blir så utrolig fint. Vi koser oss med maling og fiksing av alt vi kan få gjort. Jeg gleder meg også å komme tilbake for fullt her på bloggen, men nå om dagen har jeg ikke tid til å bruke noe særlig tid på den og jeg savner det.

Håper dere har det fint og god advent til dere

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
      1. Ja det har vært rart å ikke bruke tid på den siste tiden, men når andre ting er viktig så blir det bare sånn. Åh ja vi kommer mye sterkere tilbake ❤️❤️❤️ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg