Det er ikke så lett å holde kjeft!

Ny uke i gang med et strålende vårvær, det er ikke verst. I dag har vi planlagt alt som skal gjøres her og vi er ikke helt enig på alt. Forslagene våres matcher ikke helt. Man kan jo ikke være enig i alt altså og denne gangen så tror jeg jeg skal prøve å ta et steg tilbake. Noe som betyr at jeg ikke skal blande meg og prøve å være litt enig selv om at jeg ikke er det. VANSKELIG, men jeg har jo bestemt meg for at det ikke alltid skal gå min vei. Og da må jeg begynne et sted og kanskje det er akkurat på det prosjektet jeg skal begynne.

 

“Problemet” er bare at jeg klarer bedre å se sluttresultatet uten at det har blitt begynt på enn det han har. Jeg har troen på han altså så absolutt, men jeg sliter med å ikke komme med mine innspill på hans prosjekt. Det er ikke så lett å holde kjeft!

 

Noen forslag under en samtale kan jeg jo komme med, men til syvende og sist la det bli hans avgjørelse. Eller så kan vi jo rett og slett gjøre jobben sammen, da er vi jo to om det og kan bestemme litt hver. Ja, dere skjønner selv hvordan jeg er når jeg klarer å vikle meg en vei inn i jobben i løpet av et innlegg liksom. Han har ikke noe imot mine innspill og vi jobber heldigvis godt sammen. Jeg har bare selv funnet ut at jeg alltid har noe å si, noe å rette på eller noen forandringer på ting og prøver å skjerpe meg litt. Har dere troen på at jeg klarer det?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg