Det er jo så vakkert

Dagen i dag har vært en effektiv og koselig dag. Det var faktisk godt med litt regnvær synes jeg, lufta er frisk og pollen har fått bein å gå på. Gresset trengte litt regn det også, så det var bare positivt med været i dag. I kveld kjørte vi en tur til Sandefjord og på veien måtte vi stoppe ved hem og ta noen bilder av bekken der, det var jo bare så vakkert med tåken som lå nede på bakken, fantastisk fint.

 

I Sandefjord var vi på besøk hos noen venner som har kjøpt seg ny båt og den var virkelig fin. Stor og god, leilighet på vannet kan man si. Der kommer de til å trives veldig godt og heldige er vi som kan komme på besøk innimellom. Jeg er jo ikke båtvant akkurat, men trives godt på båt når den står stille ihvertfall. En tur utpå en eller gang i sommer blir det nok, både med dem og med min søsters båt. Vi har muligheten ihvertfall og det setter vi pris på.

Jeg fikk vasket hele huset i dag uten musikk tilogmed. Nettet dukket opp igjen rundt 15 tiden så litt musikk ble det før jeg var helt ferdig. Nå er alle rom er rene og pene, og det er en veldig god start på helgen. Handlingen for helgen er i boks og klær er vasket. Det er en så god følelse det når alle slike ting er gjort, da kan man glemme innsiden litt igjen hvis været blir godt nok til å være ute.

 

For vi vil helst være ute, jeg bare håper virkelig ikke disse svære vepsene kommer hit. Det er det eneste jeg misliker med sommeren. Veps og andre flygende objekter som stikker, liker det absolutt ikke. Jeg skal ihvertfall få tak i en ordentlig sak som holder mygg borte på kveldene slik at vi kan sitte ute lenge på fine sommerkvelder. Da blir det fort litt koseligere hvis man slipper å bli plaget av dem.

Ønsker dere en god helg ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg