Det er lettere sagt enn gjort gitt

I dag våknet jeg ikke uthvilt og jeg kjenner at energinivået trenger hjelp i dag, men da er det godt at man vet hvordan det kan skje. Så jeg startet med å gå en tur med Sheriff, så brettet jeg klær og satte på en ny maskin. Det hjalp der og da, men jeg tenker at en kaffe nå gjør susen. Ikke at jeg egentlig trenger så mye fart i dag, jeg skal ikke gjøre så himla mye at jeg må ha masse energi.

 

Prøver å ha rutiner hver dag, men det er lettere sagt enn gjort gitt.

 

En ting jeg nemlig skal gjøre denne uken er å planlegge uteplassen, gleder meg vilt til å få gjort i stand der til våren. Det er faktisk meldt snø på torsdag, så det er en stund til våren er her for fullt. Men når den melder sin ankomst for alvor så skal jeg vite hva jeg har å gjøre for å få det sommerlig. PÅ våren så er det jo litt begrenset hva man kan plante ut, men stemorsblomster går og de planter jeg til påske som regel.

 

5 blad blomst SKAL jeg ha, den er så utrolig fin og lettstelt og de fleste klarer å holde deg oppegående hele sommeren. Så den anbefaler jeg virkelig til deg som kanskje ikke har så grønne fingre

 

Ha en god start på en ny fin uke og gratulerer til alle flotte kvinner der ute ❤️

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg