Det er på tide å gjøre noe..

Her i gården er det ikke full glam hver dag, heller veldig sjeldent. I dag er intet unntak, men jeg må få gjort noe med dette håret, og jeg aner ikke hva.. Se litt bort ifra at jeg knipset bildet like etter jeg sto opp så det er ikke akkurat nybørstet, men slik er det på morgenen. Sånn er livet 😳 Jeg har sett på litt forskjellige frisyrer og er så i tvil, for noen dager har jeg lyst å gjøre drastiske forandringer, andre dager har jeg lyst å stusse det 1mm max.Jeg går veldig ofte med håret i en topp så det må forbli langt nok til at det kan gå. Rart med det, men endelig etter å ha spart HELE mitt liv så har det blitt langt, og nå når det har blitt langt så er det for langt og jeg vil klippe det. Ubestemt, ja innimellom så er jeg det (les stort sett hele tia). Disse frisyrene og fargene har jeg sett på..Kald, varm, gyllen eller what to do? Disse jentene ser sikkert slitne ut på mårran de også.. Men hva tror dere? Til frisøren MÅ jeg, det er virkelig på tide. Noen tips??

signature-fonts

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg gjorde ikke noe spesielt annet enn å stusse 3-4 cm 😀 Mye, men jeg trenger det… er fremdeles langt. Men lettere. Og friskere. Og ny farge 🙂 Eller lik den forrige, men frisør -gjort 😀 Skjønner at du ikke vet hva du skal gjøre. Har samme problemet selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg