Det er på tide å komme seg på beina igjen

Jeg har planlagt noen av mine gjøremål fremover i dag og jeg ser for meg at jeg skal sette i gang med å fornye mine lister. Hvis jeg begynner med å sparkle, pusse og male alle gulvlister så kan det hende det utløser en lyst for Rune til å sette i gang med taket. Men det er ikke noe stress enda, målet er å få gjort ferdig listene og taket innen våren. Og våren er jo ikke akkurat rundt neste sving for å si det sånn. Men som vi alle vet så flyr jo tiden, så det er like greit å sette i gang med noe ihvertfall.

 

Kan ikke si at det er så lett å gå fra total avslapping til en helt vanlig dag igjen. Den roen jeg har bygd opp igjennom julen sitter litt i enda.

 

Jeg liker veldig godt å være hjemme å styre, men siden mars har det til og med for meg vært litt for mye hjemmetid. Det går jo utover boligen her, får lyst til å ordne, fikse og fornye et eller annet hele tiden. Noe skulle bli/har blitt gjort uansett, andre ting blir gjort fordi vi har hatt tid til å se oss litt rundt, komme med noen ideer og planlegge. Først og fremst skal alle små ting som som burde vært tatt tak i for lenge siden skal nå bli gjort. Det er på tide å komme seg på beina igjen, for i denne juleferien har det blitt alt for mye sofa/tv tid, men det har vært så kos. Kjenner nå at det er helt greit å komme seg i gang med noe fornuftig rundt her igjen.

❤ Tenner et lys for Gjerdrum hver dag ❤

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg