Det er så godt å kunne glede et mammahjerte

Dagen i dag har vært en fin dag, jeg har ryddet, vasket klær og tilogmed fått meg en powernap. Vi bestemte oss i går kveld for å lage en skikkelig god søndagsmiddag i dag. lage den hjemme for så å ta den med oss ned til mamma. Hun har hatt besøk av min tante i noen dager nå som ble henne hjemmehjelp fordi mamma fikk seg en skikkelig knekk i ryggen. Det er mest sannsynlig er prolaps, men når tante reiste hjem igjen i dag så fant vi ut at vi fikk varte henne opp litt. Det er ikke bare bare å ha slike smerter i ryggen og bo alene.

 

Da får vi gjøre det beste ut av det og hjelpe til der vi kan. Det er så koselig å overraske henne med ting, fordi hun er så takknemlig og blir så glad. Det er så godt å kunne gi en hjelpende hånd og samtidig glede et mammahjerte. Maten ble kjempegod, og vi koste oss sammen alle 3. Rune vartet opp med creme brulee til dessert og etter middag vannet vi litt blomster og tømte oppvaskmaskinen. Da slipper hun å tenke på det og prøve seg på å gjøre det selv. Vi vil jo så gjerne at hun skal bli frisk i ryggen sin igjen snart.

Jeg glemte helt å ta fine bilder av maten, og det var litt krise følte jeg et øyeblikk. Men, som alt annet i verden så er ikke alt perfekt. Mat ble det, den smakte bra og mamma var fornøyd. Det er det og ikke noe annet som betyr noe. Alt i alt så har dagen vært fin og det håper jeg din også har vært.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤
 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg