Det er så kjedelig….

Jeg må si jeg syns det er litt kjedelig når innlegget man skriver ikke kommer på forsiden. Det er liksom litt koselig når det kommer ut til dere, det er jo litt poenget syns jeg. Men jeg skrev dette innlegget tidligere i dag, men jeg så det jammen meg ikke utpå siden. Så da får vi se om det følger med nå da. Kikket igjennom det flere ganger for å se om jeg kunne finne noen ord som stoppet det, men det fant ikke jeg ihvertfall.

Ønsker dere alle en god natt <3
gessele-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Ja man vil jo gjerne at innlegg skal vises.. Kunne ikke se noen ord i innlegget jeg “stussa”på jeg heller… Synd du har sånne plager…god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg