Det er så moro når forandringene blir så store

I dag ble det en veldig tidlig start på dagen, våknet klokken halv åtte, det var litt for tidlig for min del, men sånn er det jo bare. Sover så godt for tiden, og jeg er sikker på at det skyldes min nye king size dyne. Sover som en drøm under den. Ellers så har jeg ikke vært flink til å fortsette mitt desperate forsøk på å like kaffe i helgen, men tar opp jakten i morgen. Må innrømme at den siste koppen jeg drakk på fredag smakte bedre enn den aller første på onsdag, så jeg har håp.

 

Det er så moro når forandringene blir så store

 

Nå for tiden så er vi jo egentlig helt alene her, ingen på besøk og ikke er vi hos noen heller. Og vi unngår også kjøpesenteret og butikker. Handler så klart mat, men det er det eneste vi gjør. Så i går sov vi til 10.30, så fortsatte Rune med maling av lister mens jeg laga kake. Det er så utrolig godt at vi (han) endelig er i gang med det og det er jo først nå man virkelig ser hvor fæle de faktisk var.

Når kvelden kom i går, så lagde vi en pastarett og så på en film sammen. I nesten hele 2020 så jeg ikke en eneste film eller noe på lørdagskveldene. Jeg hadde en tendens til å finne på andre ting, som å rydde her eller der og skrive litt. Det skal jeg forandre i 2021, kan både rydde og skrive tidligere på dagen og ha litt kvalitetstid på lørdagskveldene. Men jeg må si jeg gleder meg til vi ihvertfall har muligheten til å finne på noe annet enn å bare være hjemme hver eneste lørdag.

 

Det er viktig med kvalitetstid

 

Søndager er ukens beste, men kjedeligste dag og jeg klør i fingra etter å ha noe å gjøre på disse dagene. Så i dag satte jeg i gang med en gjærdeig, vi er jo veldig glad i kanelboller osv en gang i blant. Det er en moro deig å jobbe med så etter å ha sett på Ida Gran sin story her om dagen ble jeg fristet til å herme etter hennes kanelknuter. Vi tok med oss noen av de nybakte og dro til bugårdsparken en tur. Det var så godt å komme seg ut litt i frisk luft, spille litt frisbee golf og kose oss.

Håper dere har hatt en knallfin dag

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Har vært ute. Koste meg masse. Kaldt men deilig i Oslo. Det hørtes ut som dere har kost dere sammen i helga da 😊 Våknet tidlig, 07.30? Ha-ha, din syvsover sier jeg. Våkner 5 jeg 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg