Det er sommerhytta sin skyld!

I dag bestemte vi oss for å dra tidlig til byen, vi skulle shoppe litt med gavekort vi hadde liggende som måtte bli brukt nå. Skulle vært gjort for lengst, men det har jo vært stengt en stund så nå var det på tide å ta turen. Koselig med byturer innimellom, men vi passa på å være på Amfi til åpningstid klokka 09 og på xxl klokka 10. Corona eller ei så er det helt greit for meg å være på kjøpesenter når det ikke er fylt av folk.

 

Vi fikk handlet masse, blant annet pynteputer til den nye sofaen ute. Gleder meg så til å style ute, men så klart kom jo regnet når den var et strøk beis på ytterste bordet unna ferdig. Så da er det bare å vente på go’vær før jeg kan gjøre noe med det.

 

Etter litt samtaler her hjemme om alt og ingenting har vi kommet frem til at det er en ting til vi vil gjøre der ute på terrassen vår. Og det er sommerhytta sin skyld! Vi sa det nesten i kor når vi så på det at en slik en trengte vi her også. Skal vise dere etterhvert. Jeg er bare så utrolig glad og takknemlig for at jeg er sammen med en mann som tenker som meg og som også liker å lage ting. Da er det jo lekende lett å få det gjort også. Det er moro! Håper dere har fine dager, er friske å raske og nyter livet.

Ha en fin kveld ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg