Det er vel min egen skyld…..

I dag har jeg virkelig ikke gjort noe fornuftig, jeg har sovet litt, sett litt på tv, vært litt frossen, spilt litt kort og tenkt litt på livet generelt. Man får tid til det når man ikke gjør noe. For det første så er det helt rått hvor sløv man blir av å sløve. Det er nesten ikke godt i det hele tatt, så jeg er veldig fornøyd med at det er veldig sjeldent at jeg sløver en hel dag.😳
Tenkte jeg kunne gi dere en liten oppdatering på ringen min, og den er fortsatt borte. Jeg leter fortsatt og jeg er så lei meg for det. Nå er det 3 dager til 2 års forlovelse dag. Og jeg har ingen ring, vel, det er vel min egen skyld, men jeg syns faktisk litt synd på meg da.😥Heldigvis så kan jeg kjøpe ny da, men det koster ikke akkurat en 500 lapp, de er laget spesielt til oss. Så da er det bare å begynne å spare. For ring på fingeren må jeg jo ha for det blir helt feil uten. Håper den dukker opp en eller annen plass ihvertfall.

Ønsker dere en fin kveld videre og en god natt’s søvn 😍

signature-fonts

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg