Det er vel på tide og komme seg over den frykten

Da var helgen over og vi ble ferdige med malingen vi skulle få gjort i helgen, og det er jeg veldig glad for. Det kan jo skje at en vegg eller to til blir malt, men vi har ikke bestemt oss helt. Vi får se og ta det som det kommer. Det er faktisk deilig at ikke alle vegger er hvite. Dagen i dag skal brukes til å rydde og få orden etter helgen. Men først så skal jeg noe annet hyggelig. Jeg blir litt sprø av den sommer og vintertiden, hver eneste gang klokken stilles så bruker jeg flere dager på den samme tanken. «klokken er jo egentlig» Når skal jeg slutte med det tro. Mest sannsynlig så er jeg ferdig med det innen onsdag.

 

Jeg skulle ha vært hos frisøren for mange uker siden, men jeg har bare ikke prioritert det. Jeg har jo så lyst å få det farget, men alt til sin tid.

 

I natt så slet jeg litt med å sovne og når jeg kjente at drømmeland var på god vei så begynte det å regne så mye at jeg trodde nesten regnet kom inn. Så smeller det til og torden var i gang, da var det bare å gi opp for en stund og se litt til på tv. Heldigvis så var det bare to skikkelige smell før jeg sovnet, så hva som skjedde etter det vet ikke jeg. Men hallo, torden i slutten av oktober liksom, det er vel ikke helt normalt. Nå skinner ihvertfall solen igjen. Men tenk at jeg fortsatt er redd for slikt bulder og brak, det er vel på tide og komme seg over den frykten nå. Det går jo så bra hver eneste gang, men jeg kan jo ikke noe for det da. Ligger sikkert igjen fra barndommen da strømmen gikk hver eneste gang det var tordenvær.

Ha en knall start på ny uke og husk å ta vare på deg selv ute blant folk!

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg