Det er veldig vanskelig til tider….

Jeg sliter litt med å skrive de dagene det skjer noe jeg ikke kan skrive om. Når det som skjer er det eneste som opptar meg den dagen, så er det ting rundt det jeg egentlig ville skrevet om. Men når jeg ikke kan det, da stopper hjernen min opp for alt annet og jeg blir helt tom for ord og andre tanker. Derfor har jeg ikke kommet med noe innlegg tidligere i dag, jeg har rett og slett ikke fått det til. Jeg bruker å klare å vri hjernen, men i dag fikk jeg ikke til det. Det er nemlig deler av livet mitt jeg ikke deler noe om, og det er veldig vanskelig til tider… Men kanskje en dag… Og det er skikkelig frustrerende når jeg ikke får ned et eneste ord og jeg føler at det eneste jeg får sagt er A og ikke B… Jeg liker ikke dette så godt i andres innlegg, ei heller i mine egne. Så det blir denne gangen og forhåpentligvis aldri mer. Beklager det og jeg kommer sterkere tilbake i morgen. Jeg klarer bare IKKE å la være å skrive noe som helst en hel dag og la bloggen min stå ubrukt, så derfor ble det slik i dag fordi jeg ville gjerne titte innom og ønske dere en fin kveld ❤
signature-fonts

 

 

4 kommentarer
    1. Skjønner deg godt..jeg har også ting jeg aldri forteller om på bloggen.. Og bekymringer gir ikke lyst og overskudd til å blogge om “bagateller”.. Måten du sier A og ikke B på her syns jeg er helt grei.. Gode øsnsker til deg <3

      1. Nettopp.. det er noen ganger vanskelig å få ut noe helt annet… ❤ Og takk for at du skrev at denne Å og ikke B var greit, det bekymret meg litt at jeg gjorde det da jeg ikke liker det… klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg