Det finnes en mellomting på alt

Det er så deilig når helgen betyr så mye mer enn å komme seg ut på fest, når gleden ved fridagene er at man er sammen hjemme. Kan være lenge oppe på kvelden og sove lenge dagen etter. Før så var ikke det høydepunktet i helga, da var det viktigste å komme seg ut på fest, koste hva det koste vil. Jeg er så glad for at jeg brøt den sirkelen og sluttet med det for det er jo ikke bra å ønske fest hver eneste helg. Og det hadde ikke vært ideelt nå om dagen for å si det sånn.

 

Men at jeg skulle bli så festbrems som jeg har blitt var ikke planen, men akkurat nå så er det helt greit. Men gleder meg uansett til en fest med mine venner etter dette. For det finnes en mellomting på alt

 

På et punkt fikk jeg bare nok og orket ikke det kjøret lenger. Når vinmonopolene stengte fikk vi se hvor avhengig folk er av å ha alkohol i hus, det er faktisk litt skremmende. Hadde sikkert stått i den køen selv om det var stengt her for noen år tilbake. Det må ikke alltid alkohol til for å kose seg, verken i uka eller i helga. Jeg for min del rørte aldri alkohol i ukedagene, det var lagt til helgen. Heldigvis forandrer tidene seg, og man blir eldre. Og ofte litt mer fornuftig i tankegangen.

Ha en fin dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg