Det finnes et lite ord som heter håp

Endelig kan jeg sitte ute å skrive, i dag er det virkelig godt å være ute. Det skal ikke så mye til før jeg blir glad, men det skal heller ikke så mye til før jeg blir tankefull og trist på andres vegne. For over meg fløy det for en liten stund siden et helikopter på vei til kysten for å leite etter en savnet jente fra Porsgrunn. Håper inderlig hun blir funnet i god behold.

 

Det finnes et lite ord som heter håp, det skjønneste i menneskets språk

 

Kontrastene er store på hva folk opplever akkurat i dette øyeblikk. Noen har det bedre enn noen gang, samtidig som noen opplever sitt livs mareritt. Overalt i verden er det forskjellige hendelser som skjer på godt og vondt i dette sekund. Tenker på at man skal være takknemlig for hver dag som går og ta vare på hverandre.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg vet ikke om du kjenner bloggen min. Men hver dag kommenterer jeg det siste innlegget til den bloggeren som ligger på topp av bloggtopplista. Når den bloggeren ikke har klart å fornye seg, tar jeg for meg bloggen som ligger på plass nummer 100. I dag var det bloggen din.
      Så gå gjerne inn å se hvordan jeg har kommentert dette innlegget. Og håper du ikke tar det dårlig opp på noen som helst måte. Du har en fin blogg.

      1. Hei, ja jeg kjenner til bloggen din. Er innom å leser den innimellom og koser meg med det 😊 det er bare hyggelig at du gjør det, og det var et koselig innlegg du skrev. En liten korrigering er at du har skrevet 50.plass, men det er 100.plass ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg