Det føles som en evighet..

Endelig hadde jeg tid til å skrive litt igjen… Herregud så rart det har vært å ikke ha skrevet noe på over et døgn, slik går det jo ikke an å ha det. Det har vært skikkelig merkelig, og det har faktisk stresset meg litt. Men nå er jeg heldigvis tilbake og det er jeg glad for! Føles som om at det er en evighet siden tiiihiiii.
I dag har vi vært i konfirmasjonen til sønnen til min venninne, og det var et kjempekoselig selskap. Gjennomført comboy tema og gutten var så fornøyd med dagen. God mat og gode kaker, en fin fin dag. Håper dere har hatt en knall dag også 😘Nå var det deilig å komme hjem og få håret opp i en topp og av med strømpe buksa. Resten av kvelden går til litt kakepynting og eller slappe av, nyt kvelden dere også 😊

-Lene- 😍

2 kommentarer
      1. Nei det skjønner jeg, jeg merket godt at dette er tingen for meg også. Og det var veldig slitsomt og IKKE ha tid overhodet. Men nå er jeg heldigvis ferdig med det store kjøret av gjøremål ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg