Det gikk ikke helt som planlagt…

Åh jeg er så glad for å kunne skrive de ordene, for jeg har gledet meg veldig lenge til å få opp julen her hjemme. Gang på gang har jeg spurt Rune pent om han kan hente tingene oppe på loftet, men han nekter. Det er for tidlig! Og jeg er jo heldigvis enig, så da kan jeg være glad for at han nekter. For som jeg har sagt før så har jeg loftskrekk, så jeg er avhengig av han når det kommer til loftet. Men, han skal gjøre det til helgen og jeg da skal bruke lørdagen på å pynte. Da har jeg kommende uke på å bli ferdig med julevasken.Jeg var egentlig en ganske sta type når vi begynte å snakke om å kjøpe plastikktre, fordi jeg er litt sånn tradisjon menneske og ville ikke ha det. Men så leste jeg om alle småkrypa som bodde i ekte juletre og da var det greit. Og dette er 3.jula vi har vårt kjære plastikk tre. Lysene står på og det er bare litt jobb med å dele grenene. Det beste av alt, ingen småkryp.

Det gikk ikke helt som planlagt når denne infeksjonen dukket opp!

Jeg skulle bruke morgenen i dag på å sminke meg, ta endel nye bilder og kose meg med det. Men det gikk ikke helt som planlagt, for jeg har fått øye katarr og må vente med det. Lille frøken Amelia hadde det og jeg lot ikke det stoppe meg fra å kose med henne for å si det slik. Sånn er det bare.

Nå skal vi snart dra til sviger’s og det blir koselig. Det er en stund siden vi har vært der nå så det er på tide. Håper dere nyter lørdagen og at dere gleder dere like mye som meg til jul.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg