Det gikk ikke så bra som jeg trodde

I går så bestemte jeg meg for å legge bloggen til side for dagen, jeg hadde andre ting jeg måtte konsentrere meg om. Jeg vet at hvis jeg skal ta en dag fri så må jeg bestemme meg for det tidlig på dagen, det er kun da går det bra for da får hjernen en sjanse til å godta det. Rart med det, men det er faktisk slik det er. Det er jo endel av min dag hver eneste dag i uka. Og jeg er et vanemenneske så det er ikke bare enkelt for å si det sånn

Dagens tanke

I morgen begynner hverdagen for fullt for de fleste og mange gleder seg, mange gruer seg. Jeg syns det er så leit at det faktisk finnes så mange skolebarn som gruer seg til skolen, og tanken på at barn går et nytt år med mobbing og utestengelse i møte er for jævlig. Det burde innføres en skikkelig straff til mobbere, en straff som gjør at de tenker seg om mer enn 1 gang før de er slemme med andre. Snakk med barna, forklar dem konsekvensene.

 

Min helg så langt

Fredag så hadde vi vår 7 års dag, men noe tid til feiring ble det ikke. Ikke at vi hadde gjort så mye egentlig, men litt ekstra oppmerksomhet til hverandre ble det jo så vidt. I går så var det full fart hele dagen, jeg tror ikke noen av oss satte oss ned før klokka var rundt 23. Sovna som en stein når jeg la meg da så det var jo deilig. I dag så skal jeg ikke gjøre noe som helst, jeg skal bare slappe av, nyte solen og bare kose meg. Jeg trenger en slik dag.

 

Det gikk ikke så bra som jeg trodde

Planen min var jo å gå over til vanlig kaffe i stedet for iskaffe. Vel, jeg får bare bøye meg i støvet og innrømme at det har gått skikkelig dårlig. Jeg er ikke god på varme drikker i denne varmen som har vært i det siste. Det gikk ikke så bra som jeg trodde det skulle gå. Så jeg utsetter det til høsten og kjøligere tider, men mindre iskaffe og mer vann har det blitt. Det er en VELDIG bra start om jeg kan si det selv. Noe er bedre enn ikke no’. Isvann er jo bare så godt da.

Nå skal jeg hoppe i bassenget og kjøle meg ned litt, ønsker dere en fin søndag og slapp helt av, det blir bra igjen ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har lyst til å blogge hver dag..og har tid..men vond nakke og pc skriving gjør at det stopper seg selv mange dager.. ! Har smakt iskaffe men drikker det så si aldri.. to kopper svart varm kaffe om dagen pleier det å bli på meg.. Kos deg i bassenget <3

      1. Det er så kjipt 😪 ja jeg sliter med å ikke skrive, men innimellom så må jeg bare la være. Fordi jeg ikke rekker det rett og slett 😊 takk, det var nydelig med et bad ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg