Det gjør noe med meg

I dag har jeg tenkt litt på julen og jeg kjenner at det kribler litt i magen allerede nå ved tanken på det, jeg trives så utrolig godt i desember måned. Alt er så koselig, alt er så fint, lunt og vakkert. Hele juletiden (som for øvrig bare kommer tidligere og tidligere) og alt som hører til den gjør noe med meg.

 

Har dere forresten begynt med julegaver? Er det for tidlig å snakke om jul kanskje? Nææææææ!

 

Jeg kommer til å begynne nå i oktober, for jeg forsøker igjen å bli helt ferdig før desember kommer og denne gangen SKAL jeg klare det. Kan faktisk ikke skjønne at det skal være så vanskelig, jeg har ikke sååå ekstremt mange å kjøpe til. Gleder meg så mye til dette, jeg bare elsker jul! Gjør du?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Aldri for tidlig å begynne med julegavene😁 siden jeg strikker (og lager) meste parten av julegavene starter jeg allerede i mnd.skiftet desember/januar med planlegging og oppstart av de første gavene. Galskap sier noen, genialt sier jeg når jeg sitter hjemme og koser meg mens andre springer stresset rundt i butikker i desember på jakt etter julegaver😅

      1. Jeg begynte en gang i januar jeg også, men klarte ikke å holde det gående som planen var. Jeg har også lyst til å sitte hjemme å kose meg når byen er varm av stressende shoppere 🙏

        Godt å starte tidlig når du lager julegaver (så koselig med hjemmelagde gaver) 😊 Nei i år skal jeg aller senest begynne i oktober. Og denne gang skal jeg virkelig gjøre det også 🎅🏻

        Ha en fin dag 🥰

    2. Og min første tanke var: Er vi der igjen allerede???? hahahaha det er ikke lenge før butikkene selger julebrus og julekaker……. og julemarsipanen ligger rett foran deg 😀 Joda jeg elsker jula – er et desemberbarn.
      Men jeg venter litt med julegavene. Synes det er koselig å handle gaver i november/desember 🙂
      Gleder meg iallefall til JUL!

      1. Det har allerede kommet julepapir i enkelte butikker. Som sagt, julen kommer bare tidligere og tidligere. Julen er den fineste tiden altså og gleder meg jeg også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg