Det gjør vi ikke i år

Jeg hadde egentlig store planer om å prøve å få tømt pottene ute som har uekte planter fra 5 år tilbake i dag. De bladene som er igjen er sprøe, faller fra hverandre og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har forsøkt å sette på bladene igjen egentlig. Så nå er det på tide å kaste de! Men, fy søren så tunge de er, så jeg tok en og ga faktisk opp etter det. I morgen må sekketralla frem fordi det holdt ikke med min håndkraft i hvert fall. Hadde sikkert gått om jeg virkelig hadde lyst da, men det hadde jeg ikke kan man si.

 

Det ser ut som at go’været er her for siste gang i dag, det er ikke meldt samme gradene fremover. Så det haster litt med å bli helt ferdig rundt her, det gjenstår ikke mye, men i år skal ingenting gjenstå når vi sier oss ferdig. Vi har sånne teite tendenser til å hoppe over små ting som like gjerne kan bli gjort. Unødvendig faktisk så det gjør vi ikke i år.

 

Til uka skal de begynne å fikse gulvet nede, det skal rives opp i noen rom. Endelig skal det bli orden på det, det har jo ikke vært bra siden det ble lagt. Så det var på tide at noe skjedde nå når vi har ventet siden januar på fremgang. Ellers så laget jeg ferdig middag når klokken var 13 i dag, det skjer ikke hver dag for å si det sånn. Men jeg har endelig skjønt at når det skal serveres lasagne så er den absolutt best når den har stått en stund. Ting tar tid med meg innimellom, men det er bedre å lære sent enn aldri ikke sant? Trenger en mellomstørrelse på ildfast form også.

Ha en fin torsdagskveld, det skal jeg ha 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer
    1. Også har jeg også etter alle disse år, forstått at lasagne skal hvile en stund før man setter seg rundt bordet og forsyner seg 😀 hahahha Kjæresten min som sa det første gang vi laget lasagne sammen….. at nå må den hvile…. og jeg protesterte…. men du verden – for en forskjell 😀

      1. Jaja, det kan jo ikke sammenlignes. Jeg var litt irritert over at jeg ikke fikk den like fast og fin som varmdisken på meny. Men nå skjønner jeg jo at det å minske væsken som skal i ikke er greia 🤦‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg