DET gleder jeg meg virkelig til!

I utgangspunktet så startet jeg dette innlegget med “jeg skulle ønske at”. Men siden jeg har bestemt meg for å slutte å tenke “hvis jeg hadde hatt”, så måtte jeg starte på nytt. Jeg har nemlig en tendens til å tenke hva jeg kunne gjort hvis jeg hadde hatt. Det er bare dumt, så jeg jobber med å slutte med det. Det er så utrolig mange fine høstpyntede inngangspartier, og det gir så mye inspirasjon. Og fordi jeg ikke har et overbygg over mitt inngangsparti, så får jeg ikke pyntet det med ting som ikke tåler vann. Men jeg har tak over verandainngangen, så der kan jeg pynte litt opp. Det gjelder å finne løsninger, og ikke tenke på hva jeg IKKE kan gjøre. Det er til tider vanskelig å huske på, men så lenge man er klar over “problemet” så er det lettere å fikse.

 

Det er aldri for sent å få en god start på dagen, smil så blir den bedre

 

Nå får jeg snart besøk av ei venninne og det blir koselig, elsker en god samtale over en kaffekopp (iskaffe). Og etterpå er det middag hos sviger’s. Kjekt med søndager som er fylt opp med ting å gjøre, for jeg håper denne dagen går fort. For i morgen får vi vite prosjektplanen for kjelleren, og jeg krysser fingrene for at vi kan få vite litt mer om når det blir satt i gang og ikke minst når vi kan forvente at det er ferdig. DET gleder jeg meg virkelig til! Da må det nok bli en tur til Ikea, så hvis denne coronaen kan roe seg ned litt, så kan det jo hende at jeg tør å dra. Det hadde vært hyggelig, men hvis ikke så er det å bestille og få levert. Ja, jeg er fortsatt skeptisk til dette. Og det kommer jeg sikkert til å være til vaksina er satt.

Ha en fin fin søndag, og håper dere skal gjøre noe koselig 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg