Det har jeg “aldri” gjort før, så det klarer jeg helt sikkert

Da var jeg i gang med å prøve meg på macroner, det er ikke slik at dette er aller første gang. Men, det er første gang på mange år etter at de forrige ikke ble helt som de skulle for å si det sånn. Jeg tror jeg har tenkt på det siden den gang at jeg MÅ få det til. Og nå prøver jeg altså og er veldig spent på om det blir bra eller ei.

 

Det har jeg “aldri” gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. Tenker som Pippi og satser på det samme.

 

Med det samme jeg var i gang så tenkte jeg at jeg like godt kunne prøve forskjellige farger for å sjekke om konsistensen forandrer seg med farge i. Til fyll har jeg planer om å lage salt karamell til de lyse, limekrem til de grønne og sitronkrem til de gule. Jeg skal legge ut resultatet uansett utfall, jeg er klar over at jeg kan feile litt.

Ha en fin kveld

Resultatet er klart, klikk HER for å se hvordan dette gikk.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg