Det ingen ser

Dagen i dag har gått til å fikse noen småting nede som bare har ventet på arbeidslysten fra oss. De der småtingene som vi vet om, men ingen ser. Det er de oppgavene som er litt vanskelige å få gjort. Egentlig så er det jo sånne ting som ikke krever så mye annet enn lysten til å gjøre det. Også er vi jo så fornøyde og stolte av oss selv når det endelig er gjort. Og begge rister på hodet av at vi ikke har klart å gjøre det før, men pytt, nå behøver vi ikke å tenke på det lenger.

 

Godt med alt som er gjort 

 

Vaskerommet fikk seg en skikkelig overhaling også med vaskebøtta så nå skinner det mer enn det noen gang har gjort der, DIGG. Og jammen meg har jeg ikke et eneste plagg skittent heller, så i dag har det vært effektivitet her i huset. Inne på vaskerommet sto det også en eske med masse greier etter vannskaden i august i fjor som jeg i dag fikk tatt tak i. Ting tar tid til tider kan man si, men det er bedre sent enn aldri kanskje. Har DU hatt en fin dag i dag?

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg