Det kan jo hende at det er det smarteste jeg har gjort

I dag skal jeg farge gardinene mine, jeg er litt spent på om det faktisk kommer til å gå. Har egentlig hørt at det ikke blir bra, men det kommer vel an på hva slags tekstilfarge man bruker. Det blir spennende, det er i hvert fall sikkert. Enten så går det jo “rett i dass”, eller så kan det jo hende at det er det smarteste jeg har gjort. Stay tuned.

 

Jeg er jo fan av gjenbruk!  Så om jeg kan gjøre gammelt nytt, så gjør jeg gjerne det.

 

Det finnes vel tekstilmaling også og pensler, det har jeg jo, så hvis maskinfarging ikke går som det skal så kan jeg jo male de. Eller er det kanskje på dette tidspunktet jeg burde kaste inn håndkle å kjøpe nye? He-he! Det er jo nettopp det jeg ikke har lyst til, for jeg liker de jeg har i stoff og utseende. Men finner de ikke i sort likevel.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

1 kommentar
    1. Så spennende, gleder meg til å høre hvordan det går. Helt enig om gjenbruk…kanskje jeg kan følge ditt eksempel. Mine er ikke av ny dato, for å si det slik :D. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg