Det kan velte hele dagen hans

Langfredag, det er ekstra godt at denne dagen blir litt ekstra lang hehe, for i dag er det meldt strålende vær og vi skal ha årets første grilling. Slike dager vil man jo ikke at skal ta slutt før den absolutt må. Men før kos så må vi fortsette med påskens planer, jeg satte en liten stopper for gangen i det i dag da. For Rune var i gang med å vaske og fikse bassenget, ikke for å klargjøre det til bruk med varme riktig enda. Men han ville få i gang sirkulasjonen osv, men så kom jeg på at vi må ha ny returdyse først.

 

Det er ikke bare bare når jeg stikker kjepper i hjulene for hans rekkefølge på en plan, da går alt i surr et øyeblikk. Men han var egentlig klar over det, så det gikk heldigvis bra og han gikk videre på lista. Rune er nemlig en skikkelig planlegger på alt, det er ikke jeg. Jeg liker å planlegge hva jeg skal gjøre og når jeg skal gjøre det, men det er ingen krise at planen blir forandret for min del. For han så kan det velte hele dagen og da blir det krise.

 

Ellers så tenker jeg at jeg skal slenge på meg litt sminke en av dagene i påska, det er helt krise hvor lite sminke jeg har brukt det siste året. Jeg får jo sjokk når jeg ser meg i speilet når jeg først har sminka meg litt. Så uvant har det blitt altså og det er jo ganske ille, det går an å gjøre det innimellom selv om vi bare er hjemme. Det er bare det at det har blitt et lite ork pluss at vanen uten har blitt den nye hverdagen. Sminke eller ei så skal jeg gå ut å nyte sola som akkurat nå har en pause bak en sky, det BURDE den slutte med for i dag skulle det ikke være en sky å se.

Ha en nydelig langfredag 🐣

congrats-calligraphy-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer
    1. Jeg sminker meg litt hver dag, mascara. Mye på skjerm-møter, liker å føle meg litt fin. Og for Hr Frodith for den saks skyld. Føler meg LITT finere med 🙂

      1. Ja det er jo en god følelse det er helt sant. En ting jeg må lære meg er at det behøver ikke å være alt eller ingenting, som du sier så er litt mascara nok for å føle seg litt fresh <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg