Det klør i fingrene, men en ting om gangen!

Jeg elsker dager som begynte slik som dagen i dag. Dere vet jeg var i gang med å rydde opp, spesielt i garasjen. I dag tok vi et skikkelig tak på Runes initiativ, det var så deilig å få gjort. En tur unnagjort på gjenvinningen, 2 gjenstår i første omgang. Altså vi har jo henger så å leie en container fant vi ut at var bare bortkasta penger når vi kan kjøre det bort selv. Det så veldig mye ut, men det er faktisk ikke så ille.

 

Som dere skjønner så elsker vi våren her i huset, jeg digger alt det vi utfører sammen her og vi oppgraderer litt hver eneste vår på uteplassen. Vi er like glade i å skape ting og saga går varmt når vi først setter i gang.

 

Vi har mye greier, vi har mye materialer og vi har mye småting etter vannskaden som ikke er kasta eller gått skikkelig igjennom før nå. Mye ødelagt, noen få ting som vi kan ta i bruk og noe som vi bare ikke skal ha lenger. Jeg driver og planlegger litt prosjekt for å få brukt materialene også og gleder meg til jeg skal begynne å snekre litt. Det er jo så mange fine blomsterkasser og benker man kan lage.

Det klør i fingrene, men en ting om gangen!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg