Det koker i ansiktet mitt

Det koker i ansiktet mitt, ikke av sinne, ikke av feber, men av solstråler og det er så utrolig deilig. I dag har vi 25 grader på den nedre delen av verandaen. Det er så deilig kjenne på våren oppi alt annet som foregår og nå har vi fått ut både møbler og grill. Så i dag har vi kost oss ute i mange timer og det er så ekstremt HERLIG.

Dagene blir ikke så lange når vi kan oppholde oss ute og faktisk få gjort endel. Dette har jeg sett frem til veldig lenge og for første gang i hele mitt liv har jeg på skjerf for å verne halsen. Vår er vår og ikke sommer, det siste jeg har lyst til nå om dagen er å bli forkjøla slik som Rune er. Blir jo nesten henta av politiet om man hoster i egen hage 🤦‍♀️

 

La det være avstand i deres samvær, og la himmelens vinder danse mellom dere.

 

Jeg vet nesten ikke hvilken dag det er for tiden og måtte nå se på kalenderen for å være sikker på om det var fredag eller ei. Og jammen meg er det fredag og helg i dag. Håper dere har fine dager og at dere har det bra alle sammen. Nå skal jeg gå ut i sola og drikke en kopp kaffe, det burde du også gjøre 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg