Det kommer alltid et øyeblikk da du må handle noe

Reklame | Posterstore.no

Når jeg skulle pusse opp soverommet for et par uker siden så bestemte jeg meg for at jeg skulle ha en skikkelig bildevegg. Jeg ser så mange rundt omkring som har mange bilder på veggene og det er så fint. Jeg har handlet mange postere på posterstore.no og er så utrolig fornøyd med både kvalitet og leveringstid. Og for meg så har det så mye å si at jeg slipper å vente i lang tid på å få hjem det jeg har bestilt. Godt innpakket på sin reise fra dem til meg også.Nå er det kalde tider fremover, men sommeren er den årstiden jeg liker aller aller best. Så da tenkte jeg at jeg kunne fortsette i den samme sjangeren som jeg allerede har begynt på. Sommervibes året rundt og det ble så utrolig fint, til og med min kjære samboer syns det. Han legger egentlig ikke merke til noe, så det var veldig koselig at han likte det. Denne gangen planla jeg ikke bilder etter lamper, men lamper etter bilder. Så da måtte det bli eike fargede lamper som matcher.

 

I dag er det BLACK FRIDAY og det betyr at jeg har en knakende god rabattkode til deg på ALLE plakatene som ikke er fra serien selection. Du får 45% avslag fra og med i dag og ut 30 november! Nå har du sjangsen til å lage din egen bildevegg til en knakende fin pris.

Bruk koden Leneetarnes45 i kassen.

 

Rammene er ikke inkludert i rabattkoden, men prisene der er jo så fine fra før. Flere farger å velge imellom og mange forskjellige størrelser. Jeg har posters i snart alle rom her, og jeg er så glad og fornøyd for å ha samarbeidet med Posterstore flere ganger det siste året. Hvis du har en drøm om en bildevegg eller vil freshe opp din vegg med fantastiske bilder, så anbefaler jeg deg virkelig å ta turen inn på nettsiden deres. Der ligger det også forslag som du kan ta inspirasjon ifra og kategorier på tema’er du ønsker er enkle å finne.

 

Det kommer alltid et øyeblikk da du må handle noe, nå er det øyeblikket her! 

 

I mitt walkincloseth har jeg et annet tema, der er det lysere atmosfære så der har jeg gått for en annen stil. Postere med litt mer glam over seg og er perfekt til resten av innholdet i nettopp det rommet. En av tingene jeg liker veldig godt med posterstore sine plakater er at det er så mange tema’er, det er så mange muligheter og det er bare fantasien som sette grenser. Anbefaler deg å ta en tur inn på deres nettside og kos deg med utvalg av fine plakater. Du kommer ikke til å angre.

Ha en fin fredag og en riktig god helg

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg