Det kunne endt tragisk…!

 

«Jeg skulle bare sjekke en melding som tikket inn på telefonen min da jeg kjørte. Jeg hadde jo full kontroll, så det var null stress. Det jeg ikke merket når jeg trodde jeg hadde kontroll var at jeg plutselig var i motsatt kjørefelt!»

Jeg merket det IKKE, selv om at jeg følte at jeg fulgte godt nok med. Men meldingen på telefonen var nok den jeg fulgte mest med på. Det var biler bak meg som tutet og gjorde meg oppmerksom. Først da oppdaget jeg at jeg hadde skjenet ut og inn i motsatt kjøreretning. Herregud, da fikk jeg panikk………!!!

HELDIGVIS hadde de 2 bilene som kom mot meg hodet med seg, og stoppet opp når de oppdaget meg. Takk gud for det..Ellers kunne dette gått skikkelig galt. At jeg kunne være så tankeløs..

Det gikk bra denne gangen, men jeg fikk meg en kraftig lærepenge! Mobilbruk i bilen når jeg kjører skjer ALDRI igjen. Dette er mange år siden, og det har ikke skjedd igjen, for jeg rører ikke telefonen når jeg kjører… Ikke gjør det du heller, det er så farlig….. Veien og medbilister fortjener vår fulle oppmerksomhet!Ha en knall kveld ❤

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg