Det ligger alltid et smil på lur

Jeg er så utrolig glad for en ting og det er at jeg VET at det alltid ligger et smil på lur uansett hvor grå en dag er. I går kjente jeg på en frykt jeg ikke kan huske jeg har kjent før. Da må jeg få det ut, enten i form av tårer eller ord og noen ganger begge deler samtidig. Etter det så kan jeg søke etter smilet, og jeg behøver ikke å leite lenge før jeg finner det. For selv om at jeg får meg en knekk, så kommer jeg meg alltid opp på beina igjen.

 

Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger og det positive gror

 

Jeg la meg før 23 i går, og i dag var jeg oppe før klokka 06 og noen dager så er det helt greit. Jeg sto opp på riktig dag og bestemte meg for å ha en fin dag, og det har jeg virkelig hatt. Jeg har hatt fokus på helt andre ting enn ting som gjør meg bekymra, og det er jo nettopp det ihvertfall jeg må gjøre. Vi har laget tacopizza og kost oss masse. Pluss at jeg har fått rydda opp i masse ting jeg skulle hatt gjort lenge i dag, så nå er jeg veldig glad og fornøyd.

Ønsker dere en fin kveld videre og tusen takk for mange fine meldinger 🙏

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg