Det lille ekstra i forholdet…

Etter å lest et innlegg på instagram fra Det glade hjem ble jeg sittende å tenke over hvor lite Rune og jeg prioriterer bare oss, han og jeg alene, gjøre ting vi vanligvis ikke gjør. Reise bort til steder der vi aldri har vært før, kose oss med opplevelser, ut å spise, drikke god drikke og bare være kjærester en helg. Vi er sammen masse hjemme, men hjemme blir alt en vane og vi er ikke så flinke med date nights eller slikt. Vi koser oss masse, men gjør ikke så mye forskjellig. Vi vet jo begge at feks en middag ute gir en annen vibe enn middag hjemme.. Det er bare det at man må ta seg tid, sette av tid, planlegge en middag ute eller en weekend bort. Alt er jo prioriteringer, og det er vi litt dårlige på. Grunnen til at jeg ikke har tenkt så mye over det er vel at dagene egentlig går av seg selv. Det er viktig å huske hverandre i hverdagen, så et nytt mål for meg er en weekend bort bare han og jeg ❤ Selv om at man har det bra og ukene flyr avsted så betyr ikke det at man ikke trenger det lille ekstra i forholdet, som gir et boost og ny energi til veien videre ❤

signature-fonts

 

4 kommentarer

Siste innlegg