Det lyseblå vannet nedi der, med sånne hus vet du….

Hvor godt kjenner min kjære samboer meg.. I kveld så spør jeg han om ting jeg har sagt eller gjort, så skal jeg sjekke hvor mye han har lært meg å kjenne de siste 6 åra. Kanskje jeg blir overrasket. Jeg skriver hans svar ordrett fra hans munn. Pluss svaret som er riktig. Nå koser vi oss ❤

  • For 6 år siden så spurte du meg om vi skulle bli kjærester, hva var det første jeg svarte? Rune’s svar: Nå spør’ru vanskelig…. 2 timer senere…. Husker ikke.. Rett svar: På en betingelse, at du ikke drikker like mye.!
  • Hvilken farge liker jeg best utenom svart? Rune’s svar: Det må jo være grå da.. Rett svar: Rosa..
  • Jeg har en hendelse i livet mitt som skremte meg skikkelig, hva var det? Rune’ svar: Når du måtte ta beinmarg prøven.. Rett svar: Når legen sa at en kreftprøve slo ut som førte til beinmargsprøven, så korrekt
  • Da jeg var liten var jeg livredd for en ting spesielt, hva var det? Rune’ svar: Sykebilen. Alt med sirener.. Rett svar: Korrekt Rune.
  • Hva handlet det siste blogginnlegget mitt om? Rune’s svar : Ung gutt som hadde sett et youtube klipp.. Rett svar: Yes Rune…
  • Hva skulle jeg ønske du kastet av noe du har? Fleecejakka, hahahahhahahaha.. Rett svar: Jaaaaaaaa, pluss capsen.
  • Hvilke egenskaper har jeg som jeg syns er best ved meg selv? Rune’s svar: Tålmodighet, rettferdighet og humor. Rett svar: Tålmodighet, rettferdighet og kreativitet.
  • Jeg fortalte deg i starten av vårt forhold hva jeg hadde som ønske at du ikke prøvde å forandre ved meg, hva var det? Rune’s svar: At hvis du ville ut på byen så skulle ikke jeg stoppe deg. Rett svar: Ja, det stemmer, skulle være litt tøff jeg da vet du.. det gikk over heldigvis.
  • Hva gir meg varme i hjerte mitt? Rune’s svar: At noen bryr seg om deg. Rett svar: Kjærlighet, så der hadde du rett.
  • Det er spesielt et sted jeg har lyst å oppleve, hvor er det? Rune’s svar: Det lyseblå vannet nedi der, sånne hus vet du, som står i vann? Rett svar: Santorini, så ja.
  • Hva er det verste som kan skje meg? Rune’s svar: At noen jeg er glad i dør. Rett svar: Helt korrekt.
  • Hva er det verste du kan gjøre mot meg? Rune’s svar: Være uærlig. Rett svar: Helt korrekt.
  • Hva tror du kan irritere meg mest ved deg? Rune’s svar: At jeg ligger å ser mye på tv når det er ting som burde vært gjort hjemme. Rett svar: Hvordan kunne du vite det? 😘

Det var ikke så verst Rune, du har fulgt med i timen… Love you…

-Lene-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg