Det sies at et bilde sier mer enn 1000 ord, men (..)

“Jeg er en stor fan av sitater, ord om livet, ordtak osv og det er så mange som gir så god mening. Det er rart hvordan noen ord kan få meg til å tenke, få meg til å få et annet syn på ting. Det sies at et bilde sier mer enn 1000 ord, men ofte kan noen få ord si mer enn et bilde også. Mine topp 10 sitater”

  • Det enkle liv: Savner du noen….ring dem. Ønsker du å treffe noen…inviter dem. Vil du bli forstått… forklar. Har du noen spørsmål….spør. Noe du ikke liker….fortell det på en fin måte. Liker du noe….si det. Ønsker du noe… spør om det. Føler du deg stresset… gi slipp. Elsker du noen….si det.
  • Livet er som en kameralinse. Fokuser på det som er viktig for deg, og du kommer til å klare å fange det.
  • Livet er på mange måter som å sykle. For å holde balansen, så må du fortsette å bevege deg
  • Gode venner er som stjerner. Det er ikke alltid du ser dem, men du vet at de er der.
  • Vær mot andre, slik du vil andre skal være mot deg.
  • Hvis du bare ser det negative i andre, hvorfor skal da folk bare se det positive i deg???
  • Du vet aldri hvor sterk du er, før det å være sterk er det eneste valget du har.
  • Legg ikke nøkkelen til din egen lykke i andres lomme.
  • Du vet når en tulipan henger med huet, og så trøkker man den inn blant de andre for at den skal stå oppreist. Et slikt samfunn vil jeg ha.
  • Det gjelder å ha mot til å være den man er. Og ikke miste motet fordi man er den man er.

Det finnes så mange fine ord, så mange meningsfylte setninger som gir så mye. Dette var bare noen av de jeg liker.

Ha en fin søndag 😊

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg